Élmény és ajándék

2018. november 21. 13:17 - Szigeti Andi

Hangolódjunk együtt a karácsonyra

Ezennel megnyitottnak tekintem az idei karácsonyi szezont! Öko adventi kalendárium workshopon jártam és nem csak egy saját készítésű naptárral tértem haza, hanem egy igazi én-idős élménnyel. Workshopokra nem csak azért jár az ember, hogy készítsen vagy netán tanuljon valami újat, hanem hogy kikapcsolódjon egy kicsit. Nekem most mindez sikerült a The Sorting Bags workshopján.20181116_165457.jpg

A márkáról azt érdemes tudni, hogy Nemes Iringó, egy környezettudatos anyuka, hívta életre pár évvel ezelőtt. A célja az volt, hogy az általa tervezett és készített zsákok használatával "a háztartásunkban csökkenthessük a műanyag tárgyak használatát, és ezáltal unokáin számára egy élhetőbb bolygót hagyjunk magunk után". Mióta nekem is vannak gyerekeim, én is sokkal környezettudatosabban élem a mindennapjaimat. Éppen ezért tetszett meg, hogy itt nem csak arról volt szó, hogy egy újabb csilli-villi karácsonyi díszt készítünk, hanem teszünk egy újabb lépést, abba az irányba, amibe már nagyon rég el kellett volna indulnunk.tsb.jpgFotó: The Sorting Bags-Facebook

Már maga a helyszín is nagyon családias és hangulatos volt. Az estének a the pici space adott helyet.
Mire megérkeztünk, az asztalra már ki voltak készítve a kis adventi DIY csomagok. Vagyis mindenki kapott egy nagy zsákot, benne 24 pici zsákkal, 24 fa csipesszel és egy szalaggal. Ekkor jöttem rá, hogy minden mást nekünk kell megcsinálni. Itt egy pillanatra el is gondolkoztam, hogy én, a két balkéz mit is keresek itt, de aztán hamar átlendültem ezen a ponton és magával ragadott az alkotási vágy.


Iringó rengeteg érdekes anyagot készített ki nekünk, mint a parafa, a különböző kartonok és szivacslapok. Ezekre megrajzoltuk az általunk megálmodot mintát, majd kivágtuk őket és felragasztottuk egy "talpra", így készült el maga a nyomda. A színeket szivaccsal vittük fel a formákra és nyomtuk rá a kis zsákokra.

Nem lettek tökéletesek, sem pedig egyformák, de nem is ez számított. Legalábbis az enyémek nem lettek hibátlanok, mert volt olyan is, akinek a zsákjait én azonnal megvettem volna bármelyik kézműves vásárban, olyan szépen sikerültek.20181116_185639.jpg

A csendes alkotás eredménye bevallom, még engem is meglepett. Két óra alatt csináltam négy mintát, amihez még választottam kettő, már meglévő nyomda formát. Ebből az egyik a híres, The Sorting Bagses Rudolf, Iringó saját mintája volt. Így a végére, hat mintából állt össze a saját öko adventi naptáram, amit ezentúl minden évben szívesen veszek majd elő. Nem csak azért mert én készítettem, hanem, mert egy jó élmény is kapcsolódik hozzá. Az pedig csak hab a tortán, hogy ezzel valamit tettem a környezetünkért, a jövönkért.fa.jpg

 

Ha te is kedvet kaptál az alkotáshoz, a következő worksopról ITT találsz infókat!

Ha tetszett, amit olvastál, gyere és csatlakozz a Facebook oldalamhoz, kövess az Instagramon valamint kövesd a blogom, ahol további hasznos anya- és bababarát tippeket és tanácsokat olvashatsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babeezonboard.blog.hu/api/trackback/id/tr1514385000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása