Last Minute búcsúajándék

2018. június 11. 15:58 - Szigeti Andi

Kitti életében lezárult egy korszak illetve kicsit a miénkben is, hiszen a családi napközis illetve bölcsis korszakunkat lezártuk. Milán tavaly, Kitti pedig idén búcsúzott el a tatai Habos Kakaótól. A helytől, ahol először hagytam másokra a gyerekeimet, aminek köszönhetjük a fantasztikus bébiszitterünket és Hugi nénit, Kittike bölis őrangyalát, na meg persze számtalan élményt és emléket.

Éppen ezért azt gondoltam, szeretném valami személyes búcsúajándékkal meglepni őket. Mivel finoman szólva is híján vagyok a kézügyességnek és két nyári szüneten lévő gyerkőc mellett időm sem túl sok van, így egy kétbalkezesek számára is könnyen és gyorsan elkészíthető ötletet valósítottam meg, amihez talán van is minden egy gyerekes háztartásban, így még külön bevásárlást sem igényel.

Kezdjük a szükséges kellékekkel:

- papírlap

- kinyomtatott fénykép

- olló

- ragasztó

- tűzőgép

- szívószál

- festék, ecset (én temperát használtam)

- gyurmaimg_20180605_1902231.jpg

1. Lépés:

A gyerekek nagy örömére, leültettem őket és temperával befestettem a tenyerüket és a lábukat. A talpukat zöldre mert abból lesz a virág levele. Mivel a tenyérlenyomatból lesz maga a virág, így azt rózsaszínnel és pirossal csináltam.

2. Lépés:

Miután elkészültek a kéz és láblenyomatok körbevágtam őket. Az előre kinyomtatott fotókat is akkorára vágtam, hogy méretben passzoljon a virágra, majd a kis képeket ráragasztottam a virágok közepére.

3. Lépés:

Végül összeraktam a virágot. Tűzőgéppel hozzátűztem a szívószálhoz a láb majd kéz lenyomatot, legvégül pedig beleszúrtam egy darab gyurmába, hogy megálljon.

img_20180605_1949371.jpg

 

Hibák, amiket én elkövettem de ti már ne tegyétek:

1. A kisebb gyerek láblenyomata legyen a virág levele, mert úgy könnyebben megáll majd az egész.

2. Érdemes a virág feltűzését követően felragasztani a fotót, mert azzal könnyen eltakarható a tűzés helye.

Három egyszerű lépés, kb. 10 perc munka és jó pár nagy mosoly a gyerekektől, ahogy festés közben csikizem a talpukat. Ennyi kell csak egy személyes és szuper cuki búcsúajándékhoz.

Jó munkát! :)

 

Ha tetszett, amit olvastál, gyere és csatlakozz a Facebook oldalamhoz, kövess az Instagramon valamint kövesd a blogom, ahol további hasznos anya- és bababarát tippeket és tanácsokat olvashatsz!

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babeezonboard.blog.hu/api/trackback/id/tr8714040906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berelhetoreklamfelulet 2018.06.12. 11:28:04

Vagy némivel hasznosabb lenne, ha vinne neki egy tábla csokit, vagy valami egyéb dolgot, aminek gyakorlati értéke is van, és nem a kukában landol ~fél éven belül...

(apró hint olyantól aki közel van a másik oldalhoz)
süti beállítások módosítása