Hotel Narád & Park – Mátraszentimre

2018. március 19. 18:06 - Szigeti Andi

Ha igazán családias, egyszerű és nyugodt kikapcsolódásra vágysz ez a te helyed!

nar4.jpgBevallom ettől a helytől nem vártam sokat. Valójában csak azért mentünk, hogy Milán életében először sílécre álljon és kiderüljön, hogy jövőre tudunk-e már csatlakozni a síelős baráti társaságunkhoz. Úgy voltam vele inkább itthon derüljön ki, hogy a gyerekem utálja az egészet, mint egy egyhetes, több százeres osztrák síparadicsomban, 3000 méteren. Szerencsére Milánnak bejött a síelés, mi pedig nagyon pozitívat csalódtunk, mind a szállodában, mind a magyar síparkban.

Mátraszentimrén a Narád hotelben szálltunk meg, ami pár perc autóútra van a mátraszentistváni síparktól, ami ez eseteben a fő célpontunk volt. Az akciós csomagajánlatot az egyik kuponos oldalon vettem még év elején. Úgy voltam vele, hogy amint leesik a hó foglalom is a szállást. Tervnek jó volt, csakhogy a foglaláskor -15 fok volt, az induláskor, másfél héttel rá már + 15. Szerencsére a síparkban lelkiismeretesen hóágyúztak és kitartóan küzdöttek a verőfényes napsütéssel. Így egy kalap alatt letudtuk a tavaszi családi wellnesst és a síelést is! :)

A szálloda az M3-as autópályáról könnyen megközelíthető, és egy nagyon hangulatos, igazi kis „hegyi” falu, eldugott csücskében van, csodálatos kilátással a Mátra és egy kicsit a sípálya lejtőire is.
A recepciósok mindvégig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, ahogy a teljes személyzet. Családi, kétlégteres szobát kaptunk, ahová a babaágy és babakád már be volt készítve. Szükség esetén egyéb babás kiegészítőket (pl. wc-szűkítő és fellépő) is tudnak biztosítani, mi viszont csak az előbbieket kértük. A szoba tágas, kényelmes és tiszta volt. Igaz a fürdő elég kicsi, az épített, álló zuhanyzóban mégis kényelmesen meg tudtunk fürdeni a gyerekekkel, így végül a babakád nem is kellet. A szállodában természetesen van lift és több helyen rámpa, hogy babakocsival is lehessen közlekedni.

Az étterem nagy és csodálatos a kilátás. nar7.jpgA legegyszerűbb, de egyébként szerintem a legjobb Ikeás etetőszékeket használják és teljes gyerek étkészletet is van. Az ételek egyszerűek de finomak voltak. Kétféle levesből, háromféle főételből, két köretből és két desszertből lehetett vacsoránál választani. Külön gyerek ételek nem voltak de a mi esetünkben mindenki talált magának olyat, ami ízlett neki és jól is lakott. A reggeli a hagyományos, jól ismert svédasztalos reggeli, semmi flikk-flakk. Egyik nap itt is ebédeltünk, akkor egy szűkített, napi menülapot kaptunk, amin volt gyerek menü is, amit viszont nagyon rugalmasan kezeltek. Hiába nem volt rántott husi krumplival aznap, kérésre simán megcsinálták a gyerekeknek.

A wellness igazán hangulatos, bár lehetne több pihenőágy. Cserébe szuper meleg a gyerekmedence - egyébként a felnőtt is 32 fokos ha jól emlékszem – és nem csak a hőfoka, a mélysége és a mérete is szuper, csúszdával, szökőkúttal és játékokkal. Az én gyerekeim simán egy, másfél órát elpancsoltak benne, minden hiszti nélkül. Amit kicsit furcsállottam, hogy a wellnessrészbe még műanyagpohárban sem lehetett bevinni semmilyen italt a bárból.

Igaz a wellnesshez tartozó mosdó és öltöző nem volt kifejezetten bababarát, a közeli recepciónál lévő mosdóban, volt pelenkázó és pelenkakuka is.20180314_165314.jpg

Játszószobát az első emeleten alakítottak ki, igaz pici volt de legalább volt. Viszont itt üzennék a szálloda vezetőségének, hogy egy ilyen kellemes, családias hangulatú és tényleg bababarátnak mondható hotelben, illene beruházni pár olcsó de használható játékra, mert leginkább csak plüssök voltak és egy doboz építőkocka amit még a kétévesem is nagyon hamar megunt. Szóval egy gyors Ikeás bevásárlással, csodákat lehetne tenni! A nagyobbaknak a földszinten alakítottak ki egy játékteremszerűséget, pingponggal, csocsóval, sakkal és színezőkkel. Sőt, ha nemcsak a sípályán lett volna hó, szívesen béreltünk volna a recepcióról szánkót, de ha tovább maradtunk volna biztosan kipróbáljuk a szálloda játszóterét vagy a nagyobbaknak kialakított kalandpályát.

A környéken nem csak a sípark az egyetlen aktív kikapcsolódást biztosító lehetőség. Csak hogy párat említsek, ott van a High-Tech Sportok bázisa Mátrafüreden, ahonnan egy korábbi alkalommal terep segwayzni mentünk a párommal, vagy az Oxygen Adrenalin Park, Gyöngyös-Sástónál. De minden feltétel adott egy szuper erdei sétához is. Mi hazafelé Gyöngyösön, a felújított Mátra Múzeumban álltunk meg, amit imádtak a gyerekek.

Egy szó, mint száz itt nem volt semmi luxizás, egyszerű volt de nagyszerű és ami biztos, hogy a Narád felkerült az „ide tuti még visszajövünk” listánkra! :)

Ha tetszett, amit olvastál, gyere és csatlakozz a Facebook oldalamhoz, kövess az Instagramon valamint kövesd a blogom, ahol további hasznos anya- és bababarát tippeket és tanácsokat olvashatsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.