Ahol minden a gyerekekről szól,

2017. szeptember 11. 18:25 - Szigeti Andi

Falkensteiner Family Hotel Diadora, Zadar

Bevallom egészen eddig úgy gondoltam, hogy Horvátország egyszerűen nem ár-érték arányos nyaralóhely. Eddig. A Diadora Hotelben olyan vendéglátással találkoztam, amiről nem feltételeztem, hogy ebban az országban egyáltalán létezik. Falky (a szálloda kabalafigurája) pedig öt nap alatt szinte családtaggá vált.d2.jpg

Utazás

Tatabányáról egy pihenővel hat óra alatt voltunk a Zadar melletti kis településen, Petrčaneban. Kisgyerekkel a gyorsabb és zökkenőmentesebb utazás érdekében, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy még itthon kölcsönözzön egy ENC kütyüt, amivel külön sorban, várakozás nélkül át haladhatunk az autópálya fizetőkapuin.

A szálloda

A hotel egy teljesen zárt üdülőkomplexum része, így még nagyobb biztonságban érezhetjük a gyerekeket. Az autó forgalom a területen minimális, ugyanis egy hatalmas mélygarázsban pihen az összes. falkensteiner-hotel-diadora-punta-skala-zadar-croatia-best-family-child-friendly-hotel-54.jpg

Már a hallban egyértelmű, hogy mennyire gyerekközpontú a szálloda. A recepcióhoz és a váróban található hatalmas akváriumhoz is kis lépcső van odatéve, hogy a legkisebbek is részesei lehessenek a mindennek.

A bejelentkezéskor a kicsik foglalkoztató újságot és gumicukrot kapnak, így elfoglalják magukat, amíg mi bejelentkezünk.

A szálloda elég nagy, így A-ból B-be elég sokat kell menni, de valamit valamiért. Babakocsival is kényelmesen lehet mindenhol közlekedni. Sőt a harmadik emeletről közvetlenül vízi csúszdán is lecsúszhatunk a medencékhez.Rengeteg mosdó van a szálloda területén, majdnem mindegyikben pelenkázóasztal is van, így egy-egy pelenkacsere alkalmával nem kell kilométereket gyalogolnunk.

Szoba

Mi a nagyobb családi szobát választottuk, amiben négyen kényelmesen elfértünk.d1.jpg A gyerekeknek saját hálófülkéjük volt, így miután ők lefeküdtek mi nyugodtan tudtunk filmezni, beszélgetni, anélkül, hogy felkeltettük volna őket. Nem utazóágyban hanem rendes gyerekágyban aludtak, amihez mindketten kaptak ágytámaszt és még éjjeli fény is volt a szobájukban. Természetesen rengeteg utazóágyat is láttam, a kisebbek számára.

A fürdőben kád és zuhanyzó is volt, így mindenki kényelmesen és biztonságosan tudott fürdeni.

Összességében én teljesen meg voltam elégedve a szoba méretével, minőségével és tisztaságával.

Animáció

Reggel 9-től este 9-ig folyamatosan vannak programok, animátorok vezetésével, két korcsoportra bontva, 3-7 éves korig és 7-től ha jól emlékszem 12-ig. Persze a kisebbek is mehetnek de csak szülői felügyelettel. Aki elmúlt három éves már egyedül is maradhat és egész nap figyelnek rá, még ebédelni is elviszik őket, a gyerekek számára kialakított étterembe. A pontos heti, illetve napi program több helyen is ki van téve, de a recepción nyomtatott órarendet is kérhetünk, nehogy lemaradjunk valamiről. (Ugyanígy felnőtt programok is vannak)

Az animáción kívül is el tudják foglalni magukat a gyerekek mert, játszóház, játékterem, moziterem, játszótér, külső-belső gyerekmedence, homokos tengerpart, tengeri csúszda, tengeri trambulin, strandröplabda pálya, sőt egyik délután még 4 ugrálóvár is a rendelkezésükre állt. Szóval egy percet sem unatkoztunk, annak ellenére, hogy nem mindig volt jó az idő.

Persze az ingyenes szolgáltatások mellett lehetőség van szinte az összes vízi sportra.

Étkezés

Szuperek voltak az ételek, sem az ízekre, sem pedig a kínálatra nem lehet panasz, pedig én elég háklis vagyok, ami a kaját illeti. Mi is és a gyerekek is jókat ettünk. Még az egészen kicsiknek is volt minden ebédre és vacsorára friss babapép. A szállodában full board vagyis teljes panzió van, minden étkezés svédasztalos és ami gyerekkel a legjobb, hogy az étkezések megadott időintervallumában bármikor, akár többször is bemehetünk enni vagy inni. Rengeteg az etetőszék, amik mindig tiszták (ez sok étteremben nem így van sajnos) és minden székre tesznek előkét:). Amit hiányoltam az a kisebb, gyerek-kompatibilis evőeszköz és tányér, bevallom ezt nem is értem, hogy miért nincsen.

Tény, két három év alatti gyerekkel, animáció ide vagy oda, azért még mindig „melós” a nyaralás de amennyire csak lehet a szálloda és annak minden szolgáltatása, amennyire csak lehetett megkönnyítette a dolgunkat. Három év feletti gyerekekkel pedig talán már mi is nyaralhatunk egy kicsit, nem pedig csak asszisztálhatunk a gyerekeink nyaralásához:). 20170911_181912.jpg

Szóval jövőre velük ugyanitt!

Ha tetszett, amit olvastál, gyere és csatlakozz a Facebook oldalamhoz valamint kövesd a blogom, ahol további hasznos bababarát utazási tippeket és tanácsokat olvashatsz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.