Luxus apró szépséghibákkal

2017. április 18. 16:17 - Szigeti Andi

Avalon Resort&Spa, Miskolctapolca

Induláskor a szálloda oldalán kerestem a pontos címet, hogy bepötyögjem a GPS-be, mikor belebotlottam Ördög Nóri élménybeszámolójába, aki szintén pár napot töltött itt a családjával. Az úton, amíg aludtak a gyerekek, volt időm elolvasni az írását és így még jobban vártam, hogy odaérjünk a helyre, "ahol olvasnak a gondolatainkban".

Remélem az én gondolataiban is olvasnak, nem csak az övében, ugyanis nekem lenne pár észrevételem:) De kezdjük az elején. A szálloda nagyon szép környezetben van és tényleg pazar látványt nyújt. Ha három szóval kellene jellemeznem a helyet annyit mondanék, luxus, elegancia és kedvesség. De, hogy őszinte legyek, azt hozzá kell tennem, hogy ebben az árkategóriában ez a minimum, amit az ember elvár.

A szobánk csodálatos volt, természetesen két légterű, hogy mindenki tudjon pihenni. Itt viszont azonnal lenne egy észrevételem. Egy olyan szálloda, akinek egyik célcsoportja a gyerekes családok igazán gondolhatott volna arra, hogy legyenek kétlégterű vagy családi szobák. Ugyanis vagy két külön de egybenyitható szoba áll a családok rendelkezésére, ami elég drága mulatság és mondjuk egy 1 és egy 2 és fél évesnek azért nem indokolt egy teljesen külön szoba. Vagy a luxus lakosztály, ami végképp nem olcsó mulatság de itt legalább kényelmesen megoldható mind a külön alvás, mind a fürdetés. Ami viszont plusz pont, hogy bilit és fellépőt is készítettek be a fürdőbe és a recepciós már a becsekkolásnál jelezte, ha bármilyen egyéb babaholmira szükségünk van szóljunk. Az utazóágyak is nagyon szépek és kényelmesek voltak, még egy kis csoki bekészítéssel is kedveskedtek, sőt gyerekkozmetikumokkal is, amivel eddig máshol nem találkoztam. Szóval valóban tökéletes volt a fogadtatás.img_0081.jpg

A wellneszben azonnal kiszúrtam a gyerekmedence melletti hatalmas kőr napozót, amiről már korábban írtam, hogy mennyire imádom, mert annyira praktikus és kényelmes gyerekkel. Szóval Nórival ellentétben engem nem a szobában, hanem a fürdőben "vettek meg kilóra":). A gyerekmedence pont jó mélységű volt mindkét gyereknek, meleg volt és még játékokat is odakészítettek. Szóval amíg apa szaunázott én egyedül is könnyen le tudtam kötni őket. És fordítva:)

Aztán a vacsoránál megint kicsit csalódott voltam, egyrészt mert rossz időben, hidegben, esőben, csak a mélygarázson keresztül lehet megközelíteni az éttermet ha nem akarunk kimenni, viszont itt sajnos elég sokat kell lépcsőzni, jelen esetben babakocsival, ugyanis ezen az úton nincsen lift. Nyilván nagyobb gyerekkel, illetve jó időben ez nem gond, de nekünk ez most kicsit nehézkes volt. A másik dolog, amit nem teljesen értek, hogy miért nem svédasztalos a vacsora is, akárcsak a reggeli, ahogy a legtöbb szállodában. Legyen az 5 csillagos vagy 3, főleg ha gyerekbarát a szállás. Hiszen valljuk be olyan gyerekkel, aki egész nap kalandparkozott, gokartozott vagy pancsolt este már elég nehézkes végigülni egy több fogásos al la carte vacsorát. Bármennyire is kedves a pincér és még tv is van. És ha valahol, itt tényleg érdemes végigenni valamennyi fogást, mert valóban igazi gasztronómiai élménnyel gazdagodik, aki megteszi. Azt pedig csak lábjegyzetben jegyezném meg, hogy a szállás árán nem vehető észre, hogy abban nem félpanziós ellátás van. Értem én, hogy az Avalon Étterem különálló egységként is működik az utca embere számára de valamilyen módon azért tehetnének különbséget a szállóvendégek és a szimpla vacsoravendégek között. (mondom ezt úgy, mint aki vendéglátós családban nőtt fel és tisztában vagyok vele, hogy így még egy bőrt le lehet húzni a kedves vendégről, de nem biztos, hogy ezen a szinten ez indokolt) Na de ennyit a piszkos anyagiakról:)

Másnap a reggelivel, ami valóban pazar, részben azért feledtették is az esti malőrt. Ha csak azokra friss, meleg, péksüteményekre gondolok már most sajnálom, hogy reggel nem ott fogok felébredni. Nem csak mi de a gyerekek is bőven találtak olyat a kínálatban, ami az ő ízlésüknek is megfelelt. A reggeli közben pedig hatalmas kivetítőn ment a Minimax, ami plusz pont, annak ellenére, hogy az én gyerekeimnek sokkal nagyobb mozi volt a sokféle ember, aki fel és le sétált és válogatott.

A reggeli mámorából viszont hamar visszazökkentünk a valóságba, mikor rájöttem, hogy hiába töltünk itt 1-2-3 napot vagy akár egy hetet, akkor is csak 1 napra szóló belépőt kapunk a szálloda egyik fő gyerekcsalogató attrakciójára a Maya Játszóparkba. Utána 2000 forintos kedvezményes áron válthatunk jegyet a gyerekeknek. Erre utólag rákerestem, hogy így, ebben a formában jelzik-e a leírásban és igen, de nekem ez akkor is picit fura. Nem az pénz miatt, hanem az elv vagy a gesztus miatt talán. De igen-igen ez is egy különálló egysége a Parknak.

A szálloda játszószobája viszont minden nap korlátlanul a rendelkezésünkre állt. Ez is kiemelkedőnek mondható szállodai viszonylatban, igazán nagy, sok játékkal és nem csak a kicsiknek hanem a nagyoknak is. Itt is bőven el tudják foglalni magukat  a gyerekek egy szülővel, akinek csak tényleg szemmel kell tartaniuk őket, amíg a másik mondjuk éppen masszázson van;)

Összességében azt kell mondanom, hogy a szálloda, a személyzet és valamennyi szolgáltatásuk fantasztikus. Eltekintve pár apróságtól, ami nem baj valójában csak inkább furcsa. Az Avalon tényleg tökéletes kikapcsolódást biztosít a családok számára, prémium környezetben. És bár én nem vagyok Ördög Nóri csak egy átlagos vendég a családjával én is VIP-nek éreztem magam ebben a környezetben. Hogy visszatérünk-e? Őszintén? Talán, majd, egyszer, mert azért ez a hely nem csak a kinézetében és színvonalban luxus, de árában is.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babeezonboard.blog.hu/api/trackback/id/tr5812434909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása