Hotel Marina Port – Balatonkenese

2019. január 17. 14:42 - Szigeti Andi

Gyerekbarát kikapcsolódás a tóparton

Idén első utunk a balatonkenesei, Hotel Marina Portba vezetett. Nem véletlen, mert évszaktól függetlenül imádjuk a Balaton. Bevallom kissé tartottam ettől a hétvégétől, mert kicsit „retronak” tartottam a hotelt de végül nagyon pozitívan csalódtam.marina.jpg

Elhelyezkedés

Balatonkenese az M7-es autópályától csak pár perc autóútra van, így könnyen és egyszerűen megközelíthető. A Marina Port közvetlenül a parton van, ami nyáron igazán szuper, bár a kilátás ilyenkor is gyönyörű volt és szinte mindenhonnan ráláttunk a Balatonra. Kenese „központja” pár száz méter, kb. egy 10 perces séta gyerekkel. Mi egy délutáni sütire, kávéra mentünk csak ki a szállodából a Katica Kávézó és Teaházba. Ha tehetitek, térjetek be ti is ha arra jártok, megéri. Hangulatos kis vidéki pékség, kávézó.

Szálloda

Amitől tartottam, hogy retro lenne a hotel az csak részben igaz. A berendezés, a bútorok nem maiak, vagyis  senki  ne egy, a legutolsó trendeknek megfelelő design hotelre számítson. Viszont ha egyszerű, szép, tiszta (és ez nagyon fontos, hogy mindenhol tisztaság volt) és otthonos szobákra, környezetre vágyunk nem fogunk csalódni. Mi családi szobát kértünk, ami ez esetben egy nagyobb alapterületű de egylégteres szobát jelentett. A franciaágyunk mellett, egy kihúzható kanapén aludtak a gyerekek. Ezzel nem is volt gond, a cuccaink és a játékok is elfértek. Az egyetlen negatívum, amit meg tudok említeni, az icike-picike állózuhanyos fürdőszoba. De azért ez sem okozott valódi fennakadást.

Wellness

Már a korábbi fotókon is nagyon tetszett a gyerekmedence és élőben sem csalódtam. Elég nagy volt, elég meleg volt és két különböző mélységű részből állt. Az enyémek (2 és fél és 4 évesek) kettesben, kettő és fél órát voltak képesek a mélyebb részben játszani, különösebb asszisztencia nélkül. J Sajnos fekvő nyugágyak csak a felnőtt úszómedence mellett vannak, a kismedencénél csak székre lehet leülni, pedig ebben az esetben szívesebben néztem volna őket vízszintből. Mentségükre legyen szólva, hogy közel a büfé és emiatt a sok szék és asztal. Mivel nem voltak sokan a hétvégén és így nem zavartak senkit a gyerekek még a jacuzziba is beültek egy kicsit.

Mi a párommal éppen a januári diétánk kellős közepén vagyunk. Ezért nagyon örültünk, hogy egy tökjó kis kardió terem nyílik a medencetérből, csodás balatoni kilátással. Apa pedig le tudott menni egyet edzeni az alagsori súlyzós terembe.

Animáció

A szálloda valóban gyerekbarát. A földszinten több konferencia termet alakítottak át játszószobává, ahol egész nap, még hétköznapokon is, animátor várja a gyerekeket különböző tematikus kézműves foglakozásokkal. De rengeteg egyéb játék, társas, színező, kirakós van még itt, amivel szabadon garázdálkodhatnak a gyerekek. A nagyobbaknak ping-pong és csocsó is van, az örökmozgóknak pedig egy labirintus játszószobát alakítottak ki. Ezen a hétvégén, szombat délután 4-kor, még igazi bábszínházi előadás is várta a gyerekeket. Nagyon színvonalas és szórakoztató volt. Sajnos a hideg miatt a kinti játékokról nem tudok nyilatkozni.

Étterem

Egyszerű de finom főtelek voltak vacsorára ha jól emlékszem kb. négy féle minden este, plusz két féle leves , saláták és sajtok. A gyerekek és mi is tudtunk választani a kínálatból és jól is laktunk, na persze már amennyire a diéta engedte :) Reggelire a szokásos szállodai svédasztal várt minket némi változatossággal. Tojás, virsli, bundáskenyér, müzlik, tejbegríz stb. A pékáruk iszonyatosan guszták voltak, mindenféle kalács és kenyér de a kiflik és zsemlék sem a hagyományos bolti termékek voltak. Az egészen kicsiknek külön asztalról lehet választani számos Hipp termék közül minden étkezésnél. Volt egy mikro is a babaasztalon, valamint gyerek étkészlet, előke és színezhető tányéralátét. Félpanziós ellátáson voltunk de ebédre is a szálloda éttermét választottuk. Meglepetésemre nagyon minőségi és szépen megkomponált fogásokat kaptunk, ez picit eltért a szimplább svédasztalos kínálattól. Ha lehet egy észrevételem, egyet azért megjegyeznék, tudom Balaton part, meg hotel de azért én egy picit meglepődtem a 0,75-ös 1100 forintos mentes vízen, főleg, hogy az összes többi étel és ital ára teljesen rendben volt.

Személyzet

A szálloda személyzete kedves, segítőkész volt végig mindenhol. Az animátor, Tündi minden gyereknek tudta a nevét, nagyon sokat mesélt a különböző programokról, lehetőségekről és tényleg mindenben a gyerekek rendelkezésére állt, még ajándékot is kaptak tőle a gyerekeink. Ja, és apát is megtanította 3D-s gyöngyökből repülőt csinálni. Itt jelzem, hogy a párom azóta már itthonra is rendelt a BeedzbőlJ.

Összességében egy szuper, tényleg pihentető hétvégét töltöttünk el a Marinában. Ár-érték arányban is rendben volt tekintve, hogy maiutazás.hu-s kuponnal fizettünk. Mi biztosan visszatérünk még.

Ha tetszett, amit olvastál, gyere és csatlakozz a Facebook oldalamhoz, kövess az Instagramon valamint kövesd a blogom, ahol további hasznos anya- és bababarát tippeket és tanácsokat olvashatsz!

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.