Kalandra fel!

2017. április 12. 18:51 - Szigeti Andi

 

 Az anyaság sok lemondással jár de az utazásnak nem kell köztük lennie. Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy ezt be is bizonyítsam és belőletek is kedves olvasók, profi családos utazó válhasson.

Mindig is imádtam utazni. Mikor terhes lettem azt gondoltam, most jó ideig le kell mondanom a napsütötte tengerpartokról, a hiper-szuper wellness szolgáltatásokról és a gasztro élményekkel megspékelt kirándulásokról.

 

Aztán megszületett Milán a kisfiam, aki most két és fél éves, de már maga mögött tud legalább 4 határátlépést és lassan előre köszönnek neki a wellness hotelekben, mint a leghálásabb törzsvendégeik egyikének.

Az első családos hosszú hétvégénkre úgy indultunk el, hogy fogalmunk sem volt mi vár ránk és mivel Murphy is velünk utazott így azt leszámítva, hogy Milán első fogai azon a hétvégén jöttek ki, szuperül éreztük magunkat és biztosak voltunk benne, hogy jó döntés volt elutazni.

Azóta már rutinos családos utazók lettünk. Majd egy éve, pedig már a család legkisebb tagja, Kitti is velünk tart.

Igaz, korábban akár tízen órákat is képes voltam repülni egy-egy álomként dédelgetett úti célért, most inkább csak pár órát és leginkább négy keréken utazunk. Változtak az úti célok és a preferenciák de nincs megállás, mert utazni gyerekkel is ugyanolyan jó!

 

Ha velünk tartotok megtudhatjátok, hol lehet rálelni a legjobb ajánlatokra, mire kell odafigyelni a szállodaválasztásnál ha gyerekkel utaztok, hogyan pakolj, hogy semmi se maradjon otthon de ami a legfontosabb, megpróbálok válaszolni a Mami fórumok egyik leggyakoribb kérdésére, hova érdemes kisgyerekkel utazni?!

 

Kalandra fel, induljon a nagy bababarát szállodakörkép!

 

 

 

*Az oldalon olvasható valamennyi bejegyzést én írom, azok az én látásmódomat és véleményemet tükrözik. Csak olyan helyekről és eseményekről írok, ahol én magam is jártam.

** Az oldalon található összes tartalom a blog szerkesztőjének a tulajdona, így az oldalról bármit felhasználni csak megfelelő hivatkozás megjelölésével lehetséges.

Szólj hozzá!
Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://babeezonboard.blog.hu/api/trackback/id/tr4112325309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása