Tóparti romantika gyerekekkel

2017. május 12. 21:27 - Szigeti Andi

Velence Resort&Spa, Velence

De jó, akkor most kipihented magad! - mondta a barátnőm mikor hazajöttünk Velencéről. De legyünk őszinték, két gyerekkel akárhová is utazik az ember, kipihenten sosem fog hazajönni, viszont egy biztos, a Velence Resort and Spa-ban minden lehetőség adott volt, hogy mi szülők is feltöltődjünk egy picit.

Tudtam, hogy itt most nem lesz lehetőségünk két halós szobában aludni, saját hibámból adódóan. Ezért már a foglalásnál jeleztem, hogy olyan szobát szeretnék kérni, ami közel van a lobbyhoz. Ez azért fontos ilyen esetekben, mert a kamerás bébiőrünk csak kis távolságban működik tökéletesen de legalább ki tudunk jönni a szobából, amíg a gyerekek elalszanak. Mire vissza megyünk, addigra olyan mély álomban vannak, hogy nem ébresztjük fel őket a matatásunkkal. (fő a pozitív hozzáállás)

Ezt a kérésünket pedig tökéletesen teljesítették egy földszinti kis szobával, aminek az a másik előnye, hogy kertkapcsolatos volt.

Nálunk az érkezés délutánja mindig a fürdésről szól, és ez most sem volt másképpen. A gyerekmedence két részből áll, egy az apróbbaknak, mini csúszdával és vízköpő állatkákkal. Egy pedig a nagyobbaknak, nagyobb csúszdával és nagyobb térrel. Így Milán is és Kitti is nagyon jól érezte magát. Olyannyira, hogy egyedül is könnyen boldogultam velük arra a fél órára, amíg apa elugrott egy masszázsra. v1.jpg

Úgy elrepült az idő, hogy észre sem vettük, hogy kissé megcsúsztunk a napi rutinunkkal és elég későn mentünk vacsorázni, aminek az lett az eredménye, hogy Milánt a vacsora felétől már Tűzoltó Sam szórakoztatta. Az ételek finomak és változatosak voltak, a svédasztal pedig tényleg a legjobb megoldás ha két fáradt gyerekkel ülünk asztalhoz. Azt még gyorsan megjegyzem, hogy a gyerekeknek van külön büféasztal mind a vacsoránál, mind a reggelinél. :)

Másnap a kiadós, szintén svédasztalos reggeli után a játszósarokban vártuk meg, amíg elkezdődött a ringató foglalkozás. A bő fél órás foglalkozás végére nagyon jó, kis közvetlen hangulat alakult ki. Szuper napindító elfoglaltság volt.

Innen siettünk a játékszigetre, ugyanis Ele-Fülöp, a szálloda kabala figurája jött, hogy köszöntse a gyerekeket.

A délutáni alvást követően, biciklire pattantunk és eltekertünk egy kései ebédre, a szomszédos Agárdra. A Velencei tó körül végig kiépített bicikli út van, így gyerekkel is biztonságosan lehet két keréken kirándulni. És bár a szállodában is lehetett volna bérelni gyereküléses kerékpárt, mi vittük magunkkal a sajátunkat, mert apa minden körülmények között ragaszkodik a hiper biztonságos felszereléshez. :)

Még ennyi program után is maradt a szállodában felfedezni való a gyerekeknek. Amíg ők játszottak a dzsungelházban, nekem is volt egy kis szusszanásnyi időm, amit egy szuper 25 perces masszásra fordítottam. Az ember nem is tudja, hogy egy 10 és egy 18 kilós gyerek emelgetése mennyire megviseli a hátunkat, amíg egy masszőr kezelésbe nem veszi. :) Azt pedig a mai napig nem tudom eldönteni, hogy a játszóházas programokat ki élvezi jobban, a párom vagy a gyerekek. :)v2.jpg

Majd jött a három napos vakáció fénypontja.

Esti családos hintázás a naplementében. Azt hiszem ilyenkor olvadnak el az anyai szívek. Ez már annyira giccses volt, hogy egy Disney családi moziban is túlzásnak tartottam volna, de ezekért a pillanatokért érdemes anyának lenni. És igen ezt még lehetett fokozni, ugyanis megérkeztek a hattyúk! :)20170504_194404.jpg

Egy szó mint, száz két 3 év alatti gyerekkel is tudtunk magunkra és egymásra fordítani egy kis időt, ami már önmagában is nagy szó. Hála a rengeteg gyerekprogramnak és bababarát szolgáltatásnak.

Aki pedig ezek után kedvet kapott volna az utazáshoz, az a szálloda gyerekbarát szolgáltatásairól részletesebben ITT tájékozódhatsz.

Kalandra fel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.